h Dolar 8,4253 %0.02
h Euro 10,2823 %0.02
h BIST100 1.459,57 %0.37
a Öğle Vakti 13:06
İstanbul 22°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

E-Ticarette Yapılmaması Gereken Hatalar

ad826x90
ad826x90

Teknolojinin hızla gelişmesine bağlı olarak bir çok konuda gelişmeler yaşandığı aşikar. Ürün ticareti konusunda da artan e-ticaret siteleri, mağazalarda bulamadığımız çeşitleri bizlere sunuyor. E-Ticarette Yapılmaması Gereken Hatalar da E-Ticaret sitesi sahiplerinin bu çeşitleri sunabilmesi adına önemli bir konu olarak karşımıza çıkıyor. E-Ticaret sitelerinin güven vermeleri için neler yapması gerekir? Güçlü bir marka ve kurumsal adına hangi hatalara dikkat edilmelidir ?

Güçlü Bir Marka Olmak Adına E-Ticarette Yapılmaması Gereken Hatalar

Stokta Olmayan Ürünü Satmak

En kritik hatalardan en önemlisi stokta olmayan ürünün satışa sunulmasıdır. Ürünüzün stokta olmaması başınıza büyük dertler açacaktır. Diyelim bir ürünü bir müşteri E-Ticaret sitesinde gördü beğendi alışveriş işlemini tamamlayıp ürünü satın aldı ve ödemesi tamamlandı. Ancak ürün elinizde yok!! , tedarik süreci ise belirsiz!! bu durum müşteri memnuniyeti için oldukça büyük bir problem olacaktır. Müşterinin ürününe kendisine ulaşmaması, sürecin uzun sürmesi gibi problemler huzursuzluk yaratacaktır. Bu durum size olan güveni düşürecektir, sizin de gelir ve itibar kaybetmenize neden olacaktır.

Kaliteli Bir Site Altyapısı İle Çalışmak

Müşteri alışveriş yaptığı sitede yavaşlamalar, donmalar ile karşılaşırsa bu durum da müşterinin memnuniyetini düşürecektir. Kendinizi müşterinin yerine koyduğunuzu farz edelim. Bir ürüne tıklıyorsunuz ürün bir türlü gelmiyor, resimler yüklenemiyor. İşlem yapacaksınız ama bir tülü yapamıyorsunuz bu durum sizin de hoşunuza gitmeyecektir. Bekletilmek her zaman can sıkıcı bir durumdur.

Siteye Yüklenen Ürün Fotoğraflarından Farklı Bir Ürün Satmak

Geçmiş yıllarda daha çok büfelerde görülen bir durum vardı. Afişlerde büyük büyük hamburger fotoğrafları ile söylenen siparişler ardından masaya gelen küçük hamburgerler hepimizin hafızasındadır. Ama resimde büyük görünüyordu bu ya ! hemen hemen hepimiz demişizdir. E-Ticarette de bu durum ile karşılaşmamak için pazarladığınız ürünlerin fotoğraflarını birebir aynısını koymalısınız. Çünkü fotoğraflarda ki ürünlerin gerçekliği size olan güveni arttıracağı gibi olumlu geri bildirimler de almanız oldukça mümkündür.

ad826x90

Yanlış Teslimat Tarihi Belirtmek

Müşteri ürünün siparişini verdiğinde öngörülen tarihten uzun bir süre sarkma olursa üzülerek söylemeliyiz ki bu durum müşterinin canının sıkılmasına neden olacaktır. Size duyulan güvende azalmalar meydana gelebilecektir. E-Ticaret sitenizde mümkün olabildiğince en geç teslim yapılabilecek tarihe göre kendinizi ayarlamalısınız. Müşteriye ürünü pazarlamanız işletmenizin geleceği açısından da pozitif yansıyacaktır.

ad826x90
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Büyük Firmaların Başarılı Reklam Müzikleri

HIZLI YORUM YAP

r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.